12 Kasım 2011 Cumartesi

SİPARİŞLERİM GELDİ :)

Hava iyice soğudu çoraplar çıksın meydana :) Şortlarımızı, mini eteklerimizi farklı çoraplarla  kombinlemenin zamanı geldi.   


Penti 2011-2012 sonbahar kış koleksiyonunda yer alan çok beğendiğim bandaj çorabı mağazada bulamayınca penti.com'dan sipariş vermiştim. 


Mat siyah opak ve yırtık görünüşlü çoraplarda siparişimin olmazsa olmazlarıydı :) 


Ben biraz fazla dikkatsizim sanırım, hemen çorabım bir yere takılır kaçar. Tarkan' ın ''çorabı da kaçmış kıl oldum abi'' sözlü şarkısı hemen ağzımdan dökülmeye başlar :) Son yıllarda çorap firmaları biz çorabımızı kaçırıp üzülmeyelim diye yırtılıp kaçmış görünüşlü çorapları piyasaya çıkardı. Bende artık kendi dikkatsizliğime üzülmekten vazgeçtim. Bu çoraplardan alıp keyfime bakıyorum :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...