13 Kasım 2011 Pazar

PAZARIN GETİRDİKLERİ...

Sabah kalktığımda neredeyse hiç nefes alamıyordum. Sanırım nezle olmuşum. Hemen ecza dolabına koştum. Bir an için yanlış bir şey almayayım diye durakladım. Görmeyeli Otrivine damlaların kutuları değişmiş, bir de annem menthollüsünden almış. Menthollü mendiller bile yüzümü gözümü yakar uzak durmaya çalışırım, eyvah dedim. Ama kullandığım ilk andan itibaren tereddütüm ortadan kalktı. Bu damla çok hoştu. Kafamın içine kadar buz gibi bir serinlik hissettim. :) Oldukça değişik geldi. Sabahki uykulu halim bi anda ortadan kalktı. Zihnimde menthol ferahlığında bir şimşek çaktı :) Reklamını görüp kışın işime yarar diye aldığım Breathe Right burun bantları aklıma geldi. Hemen onu da bulup kutusunu açtım. Bant kolayca burnuma yapıştı. Bir an aynaya bakınca kendimi komik hissettim. Burnunuzda gören horlama bandımı takıyosun diye dalga geçebilir. Burnuna yumruk mu yedin ya da estetik mi oldun diye şakalar da gelebilir. Aldırmayın siz keyfinize bakın. :)


Kısaca hastalık bahane ürünler şahane. Sanki sabah hiç nefes alamıyormuş gibi uyanan ben değildim. Artık rahatlamıştım güzel bir pazar kahvaltısını hak etmiştim. Sıcacık evimde, rahat rahat pijamalarımla keyifli kahvaltı masama oturup günün keyfini çıkardım.


Siz siz olun kendinize her zaman dikkat edin. Hastalığınız uzarsa mutlaka doktora gidin. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...