1 Kasım 2011 Salı

GÜNÜN ALIŞVERİŞİ :)

Bugün havanında güzel olmasını fırsat bilip, alışverişe çıktım. :)



C&A'dan  bu sezonun tüm renklerini içinde barındıran yumuşacık bir atkı ve LC Waikiki'den de kırmızı örgü bir bere aldım. :) 


Sonra kendime pufidik pembiş ve kırmızı terlikler aldım :)


Tabi oje almadan da olmazdı :)  
 

Son olarakta Ahmet Ümit'in 2 kitabıyla bugünkü alışverişimi tamamladım. İstanbul trafiği malum günümüzün çoğu yollarda geçiyor. Metrobüste, vapurda, otobüste yolda geçen zamanı değerlendirmek için hep çantamda cep boy kitaplardan bulunduruyorum. Bazen kitapların öyle heyecanlı yerinde ineceğim durağa geliyorum ki, o an için inmesem de keşke okumaya devam edebilsem diye kendi kendime söyleniyorum :) 


Eve gelirken de fırından yeni çıkmış çıtır simitlerden aldım. Baştan ayağıma kadar beni sıcacık tutacak alışverişlerimden sonra içimi ısıtacak simit & sıcak çikolata menümle güne nokta koydum. :)

2 yorum:

  1. Merhabalar. Harika şeyler hepsi :) Uçsuz bucaksız dolabım olsa deyince kardeşimi hatırladım. Tam ona göre bir söz olmuş bu :)) Selamlar.,

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürlerr :) Bence hepimize lazım böle bir dolap :):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...