17 Şubat 2012 Cuma

SÜRPRİZ HEDİYELER...

Bu ay ki avon katoluğunda yine birbirinden güzel ürünler ve indirimler yer alıyor.



Tv reklamında da gördüğümüz avon solutions kremler 9.90 tl ye inmiş. Kar geldi, kış geldi cildimiz oldukça kurudu. Bende tam güzel bir nemlendirici krem arayışındaydım. Hem bu fırsatı kaçırmamak hem de solutions kremleri denemek adına hemen sipariş verdim. Tercihim normal- kuru cilt tipine uygun gece ve gündüz kremlerinden yana oldu. 

   
Yoğun nemlendirici krem seti sadece 16tl’ydi. 100 ml’lik el kremi, 200 ml’lik yüz kremi ve 400 ml’lik vücut losyonundan oluşan bu set kış için oldukça avantajlı.  

      

ANEW ürünleri de indirime girmiş. Annem için de anew gece kremi ve age transforming fondöten aldık.




Avonun makyaj fırçalarını denemek adına allık fırçasından da aldık.

Ürünler tam da 14 Şubat günü geldi. Babama bunlar senin bize hediyen dedik ona ödettirdik. :) Güzel bir sevgililer günü hediyesi oldu bizim için :) Şanlıymışız ki günün hediyeleri bununla da bitmedi. Migros Money Club kartın sitesinde gezinirken Tıkla Kazan kampanyası olduğunu gördüm. Coca Cola’nın 14 Şubat Sevgililer Günü’ne özel hazırladığı hediye paketini bedava ya da indirimli kazanma fırsatı vardı. Hemen kart numaramızı girdim. Ve sürpriz sonuç %100 indirim kazandım :) Paket 6 kutu cola, 2 küçük cips ve 2 dvd filmden oluşuyordu. Böylece bir sevgililer günü hediyesi daha oldu bizim için :)




Ama günün en tatlı sürprizi, annemin bizim için yaptığı kalpli ve şekilli sevgi dolu kurabiyelerdi. :)



2 yorum:

  1. blogunu beğendim bende beklerim http://shoeeobsessionn.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  2. hediye süper :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...