25 Kasım 2011 Cuma

HEDİYELERİM GELDİ :)

What’s Next’in çekilişinden kazandığım hediyelerim bugün geldi. Bende fotoğrafını çekip, hemen bloguma ekledim :)



Kendisi çekilişten sonra, hediyemi hemen gönderemeyeceği için bana mesaj atmış en kısa zamanda postaya vereceğini söylemişti. Öğrencinin koşuşturması hepimizce malum, bende ona eğer müsait olamazsa; benim yerime hediyeyi sevdiği bir arkadaşına verebileceğini söylemiştim. Severek izlediğim bir blogger üzüleceğine varsın ben hediyesiz kalaydım. Ama o yinede sağolsun beni düşünmüş. Sözünün eri bir insan olarak hem hediyemi göndermiş hem de yanına sürpriz olarak Pastel ve Rimmel’den birer tane oje de eklemiş. :) Rimmel ojeleri ne zamandır denemek istiyodum. Rimmel oje 825 Sky High, Pastel oje de 22 numara çok tatlı bir sütlü kahverengi.

Hediyeler için kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum. :)  Güzel günlerde kullanıcam inşallah :) 


Yorucu bir haftanın ardından nihayet haftasonu keyfi başlıyor. Zaten hediyelerimle güzel bir gün başlamıştı. Akşamüzeri de bir Migros alışveriş turu yapınca, keyfime keyif katıldı. Dondurmalar, pastalar, tatlılar bakayım derken üzerinde ‘ Evde Künefe Keyfi ’ diye yazan 4lü evde pişirmelik künefe paketlerini gördüm. Almadan edemedim. :)


Üzerindeki tarife göre kolayca yaptım. Beklediğimden çok daha lezzetliydi. Şerbetin su ölçüsünü bir bardaktan biraz daha az yapabilirsiniz. Ölçüye göre bolca şerbet çıkıyor. Herkese güzel haftasonları :)

2 yorum:

  1. ptt kargo ne kadar hızlı çalışıyormuş öyle :D tekrardan hepsini güzel günlerde kullan canım benim :) künefe de yarasın :P

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan bencede. bu arada künefede çok güzel görünüyor.afiyet olsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...