19 Kasım 2011 Cumartesi

HAFİF HAFİF ALIŞVERİŞ & ÇEKİLİŞLER

Bugün sadece makyaj ve bakım ürünleri almışım. Hepsinide çantamın içine sığdırdığım için elimde hiç alışveriş torbası yoktu. Bi an için kendimi garip hissettim :) Bakalım neler almışım.



Neutrogena El Kremi : Tahminimden çok daha hafif bir kremmiş. Sürdüğüm andan itibaren hemen emildiği için cildimde hiç yağlılık hissi bırakmadı ve ellerimi yumuşacık yaptı. 

Innova Renova Contour Intensive Eye Cream : Bu ürünü ilk olarak kullanıyorum. İlk sürdüğüm andan birkaç dakika sonra sanki göz altlarımın renginde bir aydınlanma oldu. Psikolojik olarak bana mı öyle geldi bilmiyorum :) Bir süre kullanımdan sonra detaylı olarak ürün incelemesi yazarım. 

Maybelline The Falsies Maskara : Bu maskarayı kullanmayan yoktur sanırım. :) Bende severek ve beğenerek kullanıyorum.

Flormar Supermatte Ruj 206 Numara : Çok sevdiğim göz alıcı bir kırmızı. Kalıcılığı iyi düzeyde. Dudakları kurutmaması ise en büyük artısı. 

Flormar Supershine Lip Gloss 109 Numara : Parlaklığı ve kalıcılığı çok güzel. Yapış yapış bir his bırakmıyor ve dudakları kurutmuyor. Günlük kullanımda favorilerimden :) 

Alışveriş dönüşü eve yaklaşırken pastanenin önüne boza reyonu kurduklarını gördüm. Yanyana şişelerce bozaları dizmişlerdi. Kış gelirde akşamlar bozasız olur mu :) Tabi almadan geçemedim biraz ilerki marketten de leblebileri kaptım. Yoğun geçen bu günü leblebi ve meşhur Vefa bozasıyla taçlandırdım. :)


Bunlarda katıldığım çekilişler :)


















1 yorum:

  1. bol şansss ! =) ben de beklerim çekilişime ; http://aliceinshoppingland.blogspot.com/2011/12/gumuscu-5.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...