24 Kasım 2011 Perşembe

KIŞ BAKIMI

Havanın hali malum her gün yollarda her türlü toza rüzgara soğuğa maruz kalıyoruz. Özellikle de saçlarımız bu zor şartlardan çok çabuk etkileniyor. Kışın daha kuru ve cansız hale geliyor.  Watsons’da bu durumu bilmiş gibi son kataloğunda pek çok saç bakım ürününe yer vermiş.

 

Schwarzkopf Gliss saç bakım ürünlerinde ise 2. Ürüne % 70 indirim yapıyorlar. Bende çok yıpranmış ve kuru saçlar için Gliss Ultimate Repair Şampuan ve Ultimate Repair Saç Bakım Maskesi’ni aldım.


Dükkanda dolaşırken duş ve masaj fırçalarında da indirim olduğunu gördüm. Almadan edemedim her biri 0.99 tl :) 


Kışın bir diğer olmazsa olmazlarından biri olan lip stickler. Vaseline Lip Theraphy, Sebamed Lip Defense ve Watsons bal aromalı lip balm’a baktım,  gözüm doymadı hepsinden aldım :) 

                                                                                                                                                                           
Vee ne zamandır almak istediğim çikolata kahverengi ojeyi de gördüm. Ayrıca değişik pırıltılı simli ojelerden de aldım. :)  

Bu arada tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun. :) Sevdiklerimize hemen elimizin altında bulunacak bir malzemeyle sevgimizi gösterecek küçük bir sürpriz yapalım. Tüm mutlulukların ve güzel anların sizinle olmasını dilerim. Eklediğim videoyu izleyip hemen her yerde bu sürpriz hediyeyi sevdiklerinizle paylaşacağınıza inanıyorum. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...