12 Kasım 2011 Cumartesi

4 AL 3 ÖDE KAMPANYASI


lensoptik.com.tr de tüm lenslerde 4 AL 3 ÖDE kampanyası var :) 
Kargo bedava + 120 ml'lik solüsyonda hediye gönderiyorlar. Sağ ve sol göz için ayrı numara seçme imkanınız da var. Eee daha ne olsun :) Perşembe gecesi verdiğim siparişim bu sabah bana ulaştı. Kargo konusunda da hızlılarmış.

Biraz da aldığım lenslerden bahsediyim. Johnson&Johnson Acuvue Oasys lenslerle 2 yıl önce tanıştım ve o günden bugüne resmen lens taktığımı unuttum :) Batma, bulanık görme ya da gözlerde kuruma gibi daha öncelerde yaşadığım sorunların hiç biriyle bu lenslerde karşılaşmadım. Kısacası gayet memnunum bu üründen. Ürünün satış fiyatı 50-60 tl civarında değişiyor. Ben lensoptik'ten 4 kutusunu 171.49 tl ye aldım. Baya avantajlı oldu benim için :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...