31 Ocak 2012 Salı

ÇEKİLİŞLER & KIŞ KAPIYI ÇALINCA...

Herkese karlı bir günden merhaba :)


Pencereden baktığımda manzara o kadar güzeldi ki dayanamadım. Hemen klimanın üzerine birikmiş karlarla pencereden bana bakan minik bir kardan adam yaptım :)
Evdekiler kardan adamdan ziyade şekilsiz bir penguene benzettiler.  :) Ama ben çok sevdim, emeğe saygı diyip eserime toz kondurmadım. :)


Kardan adamımı bitirdikten sonra en soğuk günlerde Norveçli balıkçıların tercih ettiği Neutrogena konsantre formül el kremime sarıldım. :) Bu soğuk günler için vazgeçilmez bir ürün. Normal günlerde kullandığım yağsız hızlı emilen el kremine göre daha yoğun bir yapısı var. Çok kuru çatlamış cilde bile anında etki ediyor. Kremin parfümlü ve parfümsüz 2 çeşidi mevcut.  Tüpün ağzından kremin incecik iplik gibi akması sizi yanıltmasın küçücük bir damlası bile ellerinizin geniş bir yüzeyini nemlendirmeye yetiyor. 


Geçenlerde bir yakınımız hastalandı. Bizde geçmiş olsun demek için hastanede ziyaretine gittik. Bu ziyarette tüm sevgimizi ve iyi dileklerimizi yansıtacak en iyi hediyenin Bonnyfood hediyelik lezzet çiçekleri olacağını düşündük.

Bonnyfood’un sitesinde birbirinden güzel seçenekler vardı. Meyveli çiçeklerin 1-2 günde tüketilmesi gerektiği için bizde kek veya kurabiye çiçekleri arasından tercih yapmak istedik. Kocaman gül sepeti şeklinde kek çiçeklerini görünce hemen kararımızı verdik.



Bonnyfood şubelerinin bulunduğu illerde, saat 15:00'a kadar alınan siparişler, siparişin verilişiyle istenilen teslimat saati arasında en az 3 saat olmak koşulu ile aynı gün içerisinde teslim ediliyor. Ancak biz akşam sipariş verdiğimiz için ertesi gün öğlene kadar sepetimiz elimizde olacaktı. Ayrıca üstüne istediğiniz notu yazabileceğiniz kartı da ücretsiz ekliyorlar.

Gelecek olan çiçek sepetinin, sitedeki resminde görünen boyutlarda ve şekilde olup olmayacağı konusunda şüphelerimiz vardı. Ama sepet geldiğinde hepimizin yüzü güldü. Gerçekten göz doldurucuydu. Hediyemizi götürüp verdiğimiz zaman, açıp bize de ikram ettiler. Kek çiçeklerimizin tadı da görünüşü gibi çok güzeldi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...