9 Ekim 2011 Pazar

GÜNLÜK CİLT BAKIM ÜRÜNLERİM



Sabahları INNOVA HYDRA FOAM cilt temizleme köpüğü ile yüzümü yıkıyorum.  Yumuşacık bu köpük özellikle hassas ciltler için ideal. Yüzü kurutmadan hoş bir ferahlık hissi veriyor. :)

Ardından makyaj altı emülsiyonu olan INNOVA AQUA MOIST kremini kullanıyorum.  Bu krem de hem cildimi nemlendiriyor hem de makyajımın daha kalıcı olmasını sağlıyor. Çok hafif bir krem kesinlikle ciltte yağlı bir his bırakmıyor.

Yüzümü ve makyajımı temizlemek içinse INNOVA WASH GEL’ i kullanıyorum. Bu ürünle cildim derinlemesine temizleniyor ve düzenli kullanımla sivilce sorunum ortadan kalktı. :) Yıkama jelinin normalden kuruya ve normalden yağlıya dönük cilt tipleri için iki farklı çeşidi mevcut.

Düzenli olarak tonik kullanmıyorum sadece yoğun makyaj yaptığım günlerde yıkama jelinden sonra INNOVA TONIC MILD ' i tercih ediyorum.
   

Ardından yüzümü nemlendirmek için de L'ORÉAL HYDRAFRESH yoğun nemlendirici kremi kullanıyorum.  Kokusu ve verdiği ferahlık hissini oldukça beğeniyorum.

Nivea lipstickler ise vazgeçilmezlerimden :) Dudaklarıma bir dakika birşey sürmesem hemen kurur çatlamaya başlar bu yüzden Nivea lipsticklerim her an elimin altındadır. Rujlarımın altına bile mutlaka sürüyorum. :)


Peeling olarakta  Neutrogena Pembe Greyfurt Serisi - Peeling Jel favorim oldu. :) Cildim hassas olduğundan peelinglerle aram hiç iyi değildi ta ki Neutrogena Pembe Greyfurt Serisi ile tanışana kadar. Günlük kullanıma uygun yapıldığından hafif bir yapısı var ve cildi hiç tahriş etmiyor. İlk kullanımdan itibaren hemen siyah noktalar üzerindeki etkisi fark ediliyor.

İşte günlük cilt bakımım bunlardan oluşuyor. :) Bu ürünler hakkında ya da kullandığınız tavsiye edebileceğiniz ürünler hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Birde bu aralar 20’li yaşlara uygun göz çevresi bakım kremi arayışı içindeyim. Her türlü öneriye açığım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...