28 Eylül 2011 Çarşamba

DEICHMANN : MAX ÇEŞİT MİN FİYAT

Havaların serinlemesiyle artık sonbahar yavaş yavaş kendini göstermeye başladı. Bende sonbaharda ve önümüzdeki kış döneminde giyebileceğim bot-çizme arayışı içindeydim. Tam bu sırada Deichmann’ın yeni kataloğunu görünce mutlaka bir uğrayıp, ayakkabılara yakından bakmam gerektiğine karar verdim. Hemen mağazaya doğru yola koyuldum.  İçeri girdiğimde bu kadar ucuza, birbirinden güzel bu kadar çeşit ayakkabıyla karşılaşacağımı hiç tahmin etmemiştim. Kendimi kaybedip ayağıma  göre numarasını bulduğum tüm modelleri denedim.  Şu mu olsun yoksa bu mu, hangisini alıyım derken 3 saate yakın mağazada kalmışım. Çıkınca fark etim :)
Aldıklarıma gelince






Bunu da annem beğenip aldı. :) 


Bu da gözümün kaldığı model. Malesef bana göre numarası kalmamıştı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...